Pages

20 August 2014

Triada MTB Sibiu 2014 Part 1

    
S-a incheiat si Triada de anul asta! Anul asta am reusit sa ratez o etapa, cea de la Paltinis si o sa-mi dau un sut in dorsala pentru asta.
    Ca de obicei o sa incerc sa fac “good and bad stuff” de la eveniment.
    Din pacate nu prea am ce sa zic in ceea ce priveste bad stuff, in afara de faptul ca nu au fost acele stegulete care marcau traseul extreme de vizibil anii trecuti (dar din cate stiu nu prea am mai vazut astea pe la nici un concurs in ultimul an, deci este o impunere probabil dpdv eco)
    Pe de alta parte am auzit de la surse sigure ca fiecare piatra si radacina care ar fi putut sa te puna in dificultate pe traseul scurt au fost marcate corespunzator, am vazut si eu una draguta cu un L la urcarea aia dificila de la Prislop; (acum imi dau seama ca puteam si eu sa trag o poza, dar ca si majoritatea concurentilor si eu am urcat pe jos panta respectiva iar sangele fugea de la creier catre alte organe care aveau mai mult nevoie de oxigen la momentul respectiv). Da! Am auzit acolo unde eram ca multi concurenti aveau ceva de obiectat in legatura cu marcajul traseului, dar am si o explicatie: Prislop este un sat de rromi ca sa ma exprim corect, ale caror progenituri s-au gandit sa schimbe 2 semne intre ele. Au facut asta de 2 ori cat am fost eu acolo, iar unul dintre cele 2 persoane de la organizatori au remediat problema imediat ce au fost anuntati (de catre concurenti).
  
  Cam atat, am avut de spus. Mi-ar fi placut sa ajung mai devreme in Sibiu, sa fac mai multe cadre la start si mi-ar fi placut sa stau mai mult si la sfarsitul concrsului, dar trebuia totusi sa ajungem si acasa, asa ca…rezultatul de anul asta este mai slab dpdv artistic.

PS

   Mi-am adus aminte ca vroiam sa spun ceva despre ce fel  de fotografii apar la mine pe blog la orice concurs: in cazul de fata cu ciclisti, care participa la un concurs de ciclism. Eu nu voi declansa obturatorul niciodata, decat in mod accidental, in momentul in care voi, concurentii, va ganditi ca ar fi bine sa ridicati 2 degete in sus in semn de victorie (evident ca daca ai trecut primul linia de sosire este un mesaj clar pe care il voi prinde in cadru). Va rog nu mai zambiti si faceti fel de fel de semene pentru a iesi in evidenta, pentru ca m-am saturat sa tot sterg astfel de cadre. Da m-ati auzit bine, toate acele cadre care din greseala ajung pe card le sterg acasa pentru ca nu reprezinta nimic pentru un fotograf la un astfel de eveniment (se mai intampla sa-mi si scape cateodata cate una din cauza numarului mare de cadre). Din cate imi dau seama ati venit la un concurs si va luptati cu toti ceilalti concurenti pentru un loc cat mai sus. In acest caz, vedeti-va de concurs, iar eu va promit ca veti avea cele mai bune cadre ale mele cu voi, si o sa va placa rezultatul, in loc de un zambet tamp si obosit veti vedea fata voastra in momentul in care concurati la un eveniment.
    Daca ati venit pentru poze la concursul respectiv, nu va mai chinuiti, luati legatura cu unul dintre cei pe care ii vedeti cu un aparat foto mai rasarit la gat, dati-ne noua banii pe care ii aruncati pe concurs si vom face un shooting cu voi in ce pozitii vreti.
    Inca un lucru, majoritatea fotografilor care va trag in poze, in cazul in care nu stiati si ati uitat, fac asta din pasiune pentru fotografie si poate ca le place destul de mult si sportul respectiv. Nu ne plateste nimeni sa facem asta, nu ne acoperim nici macar transportul pana la evenimentele respective, nemaivorbind de timpul de fotografiere, ploaie, frig, canicula, timpul in care stergi cadre tampite, timp pentru editare....etc, deci nu ne mai jigniti cu astfel de gesturi care nu fac decat sa ne enerveze ca ne stricati cadrul. Sper ca vorbesc in numele mai multor fotografi acum. Iar daca pe voi, fotografii, nu va deranjaza aceste lucruri, inseamna ca v-am jignit cu numele de fotograf si imi cer scuze.   


    Gata, acum puteti sa va cautati in poze, sa le salvati si sa faceti un crop cat sa scoateti mazgaleala aia din dreapta jos iar apoi sa le puneti pe Facebook.






























































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment