Pages

13 August 2013

TransAlpin Bike Marathon

Peisajul, il stiam dar am descoperit locuri noi, care merita exploatate din punctul meu de vedere (adica in spatele sticlei :) )

Pentru ciclisti,...
PRO:
 - Traseul destul de bine marcat, daca stiai ce sa cauti (unii nu au nici o idee despre orientare,...asa sunt ei)
CONTRA:
 - Pachetul de concurs: un numar, 2 soricei si o revista (fara nume, nu au platit publicitate la mine)
 - Majoritatea organizatorilor dau cel putin un tricou (chiar si de proasta calitate), pentru a-ti aminti prin ce ai trecut
 - Prea putine puncte de alimentare - adica 1 pentru tura scurta (de unde am informatiile). La numai 5 km de start am intalnit cel putin 20% din participanti care pierdusera bidonul de apa. La 4-5 km de sosire majoritatea imi cereau o ciocolata, banana, apa... orice. Nu mai aveam decat un sfert de sticla de apa pe care am dat-o primului care mi-a cerut-o.
- Dupa ce treci linia de sosire macar o tinichea, un lemn gravat, ceva pentru amintire (este recurent?)...A fost buna scuza cu "noi protejam mediul si de aia nu printam diplome si nu dam chestii in pungi de plastic". Eu sunt primul care apreciaza mediul, si care nu o singura data am strans multe chestii lasate in urma d e ciclisti, dar asta mi se pare un cliseu jenant,... si nu sunt singurul.
- Cel mai grav a fost faptul ca dupa un efort sustinut, tuturor participantilor le-au fost oferite doar apa si bere... bune pentru hidratare, nu atat de bune pentru necesarul de carbohidrati pierduti si necesari la finish (da pentru cine nu a inteles fara mancare la final)

Pentru cine nu a inteles, singurul lucru care te-ar putea aduce pe viitor la acest concurs este peisajul superb (chiar daca te uda la piele ca pe subsemnatul). Din pacate pe viitor prevad ca vor veni din ce in ce mai putini ciclisti, fapt evident de la aceasta editie, unde nu m-am intalnit cu multi dintre "clientii" mei obisnuiti.

Cam atat despre concurs... iete si pozele:

Primele doua cred ca nu mai au nevoie de o explicatie. pana cand si eu care cred despre mine ca stiu oarecum bine engleza, am o jena in a traduce ceea ce scrie acolo. Las la latitudinea voastraaceasta traducere!


















































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment