Pages

20 August 2013

Triada MTB Sibiu 2013 part 1


A trecut si anul doi de Triada pentru mine.

Am revazut locurile de deasupra satelor Cisnadie, Rasinari si Prislop. Am retrait acea liniste perturbata numai de fauna locala (pentru mine tot liniste se cheama) si pentru o zi in an de 200-300 indivizi calare pe biciclete care mai de care.

Despre concurs... sa incepem sa povestim

PRO:

- Traseul a fost foarte bine marcat, spre deosebire de Brasov unde au fost cateva lacune.
La traseul sucrt marcajele au fost de exceptie, am auzit din surse sigure, si am vazut cu ochii mei. Absolut toate zonele periculoase au fost bine marcate astfel incat sa poti preveni un posibil accident (evident ca daca admirai peisajul in loc sa privesti drumul este posibil sa ai ceva probleme). Nu mica mi-a fost mirarea cand la iesirea din Prislop, inainte sa ajunga primii concurenti cu aproximativ 20 minute, l-am intalnit pe Tudor Oprea cercetand urcarea dificila si marcajele din zona respectiva. Mai este nevoie sa adaug ceva?
- Punctele de alimentare se pare ca au fost un pic reorganizate fata de anul trecut, sau sursa mea a uitat din anii precedenti si pana acum. In orice caz se pare ca reorganizarea a fost de bun augur din moment ce punctele de alimentare se iveau in calea concurentilor exact cand ramaneau fara apa sau energizante. Frumoasa coincidenta.
- Cei din staff pe motociclete m-au impresionat si ei. Aveau un avans bunicel inaintea primilor concurenti putand astfel reface marcajele distruse de persoane "binevoitoare", si cel mai important nu ridicau praful chiar inaintea concurentilor. Ca o paranteza la ce au realizat cei de la Prima Evadare cand, motociclistul din frunte si un elicopter invaluia plutonul fruntas intr-un mare nor de praf; ciclistii erau fericiti, fotografii erau si ei fericiti;  
- Pachetele de concurs s-au compus dintr-un baton energizant, un bidon de apa, un tricou, numarul de concurs+cip si evident nelipsitele brosuri din partea sponsorilor.
- La final ciclistii aveau apa si lamai pentru cine avea nevoie si paste pentru ca este nevoie dupa efortul sustinut.
- Sa nu uit tombola de la sfarsit cu ceva premii.

CONTRA:

M-am gandit destul si de data asta nu am gasit nimic sa reprosez. Excelenta organizarea, observandu-se avantajul de a avea cursa pe teren propriu.


CONCLUZII:

Un concurs foarte bine organizat care a avut o participare destul de mica din punctul meu de vedere.
Evident ca cei care au participat in anii precedenti si nu au avut rezultate bune sau si-au dat seama ca este prea greu traseul pentru ei, nu au venit. Poate ca a contribuit si faptul ca anul asta au fost in jur de 2-3 concursuri pe weekend si cei care au avut de ales, au mers intr-o locatie mai apropiata de casa.

Nu am stat pana la final deoarece trebuia sa ajung acasa si m-a asteptat un trafic infernal pana la Bucuresti. Totusi cei cu care am plecat au fost destul de dezamagiti de faptul ca nu puteau sa-si ia suportul pentru cele 3 jumatati de disc decat dupa ora 16.00; nu il trec la CONTRA pentru ca inteleg nevoia de a "retine" cat mai multa lume la premiere. Din acelasi motiv nu spun nimic nici de tombola de la sfarsit care, la editiile anterioare au lasat un gust amar la decernarea marilor premii.

*Am primit o informatie si despre traseul lung care se para ca nu a beneficiat de un marcaj atat de bun, dar nu pot sa ma pronunt cu un CONTRA din moment ce nu am acest feedback decat de la cineva care nu poate sa ramana impartial ca si subsemnatul sau sursele acestuia.

V-am plictisit destul, pe cei care au resit sa citeasca pana aici asa ca va las la foto.


































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































































No comments:

Post a Comment